Magazín

Co byste měli vědět, než objednáte firemní polokošile?

Polokošile jsou velmi oblíbeným firemním oblečením, ať už jako stejnokroj, nebo jako dárková trička pro zaměstnance. Podle čeho je ale vybrat, aby byly reprezentativní a zároveň příjemné na nošení?

Pro pořizování ochranných pracovních oděvů a pomůcek obvykle existují firemní předpisy. To se však nedá říct o firemních polokošilích, tričkách a dalším textilu. Pro osobu, která dostane za úkol firemní polokošile vybrat, se pak celá záležitost stává noční můrou. Pojďme si vše trochu přiblížit a ulehčit.

Pro koho polokošile vybíráte?

Jako stejnokroj pro číšníka, servírku, recepční či pracovníky administrativy stačí polokošile firemní v nižší cenové hladině. Vždy by měly být ze 100% bavlny a s příměsí elastanu pro pohodlný pohyb. Nemusíte však sahat po top modelech, ty jsou vyhrazeny spíš pro management a obchodní týmy, které firmu reprezentují.

Hledáte dámské, nebo pánské polokošile?

Pokud budete objednávat dámské i pánské firemní polokošile a chcete je mít sladěné, ujistěte se, že vybíráte modely ze stejného materiálu a ve stejné barvě. Stejná barva nemusí stačit, při volbě jiného materiálu může být výsledek mírně odlišný.

Podle čeho vlastně vybrat barvu?

Pravděpodobně podle účelu. Jestliže má být polokošile firemním outfitem pro všechny vaše prodavače, bílá nemusí být nejšťastnější volbou – snadno se ušpiní. Snažte se tedy myslet prakticky. Do úvahy vezměte i firemní identitu, není špatné barvu oblečení sladit s barvami vaší společnosti.

Kam umístit logo?

Na elegantních polokošilích vypadá nejlépe logo vyšívané, které vydrží nekonečně pracích cyklů, na rozdíl od potisku se nesmyje ani nevybledne. Neumožňuje však vytváření takových detailů jako tištěná loga. A kam s logem? Na levý límeček, levou náprsenku či levý rukáv podle velikosti loga.

Na závěr si zapamatujte ještě jednu věc. Vždycky se můžete poradit přímo s prodejcem polokošil. Poradí vám, co a jak se nosí, na co byste neměli zapomenout.

About the author

Jan Neckář